Muutos linja-autopysäkkiin puutarhan kohdalla

23.6.2026

Tiedoksi kaupungista päin bussilla saapuville. Karhunkedontie E -pysäkki Oulun Äimärautiolla poistuu tilapäisesti käytöstä viikon 26 loppupuolella. Muutos johtuu alueella tehtävistä Kembaanan rakennustöistä ja pysäkki suljetaan, kun se jää työmaa-alueen sisäpuolelle. Samassa yhteydessä viereinen Joulumerkinpolku E -pysäkki otetaan jälleen käyttöön. Alueen pysäkkijärjestelyt muuttuvat arviolta keskiviikkona 24.6.2026, mutta viimeistään perjantaina 26.6.2026.

https://www.osl.fi/liikenne/karhunkedontie-e-pysakki-poistuu-tilapaisesti-kaytosta-viikolla-26/